EVENTURI Chargepipes i Kolfiber – BMW S55 M2 COMP | M3 | M4
EVENTURI Kolfiber Insugskit – BMW M3/M4 S55
MHD (TTM Custom Tune)
Milltek Cat-Back – Titanium Utblås – BMW M5 F10
Milltek Catless Downpipes OPF/GPF DELETE – Passar Milltek Catback – BMW M2 Competition
Milltek Race Cat-Back – GT-90 Pipor – BMW M135i (F20/F21 – Non xDrive)
Milltek Race Cat-Back – GT-90 Pipor – BMW M140i (F20, F21 LCI – Non OPF Modell)
Milltek Race Cat-Back (Endast GPF/OPF Modeller) – BMW M240i – F22 LCI
Milltek Race Cat-Back (Icke OPF/GPF Modeller) BMW M240i – F22 LCI
NGK 97506 – BMW N55 | S55 | S63
OPF/GPF Borttagningsrör – Passar Endast Milltek Cat-Back & OEM/Milltek Downpipes – BMW M2 Competition
PURETURBOS – A90 Pure 800 Series
PURETURBOS – N55 Pure Stage 2 Series
DETTA PRIS ÄR ENDAST FÖR OMBYGGNAD AV ORIGINAL TURBO
N55 PURE Stage 2 Turbo Upgrade
"Vargen i fårkläder"
-Gjord för 500 + whp.
-Använder alla OEM-höljen. Visas omodifierat lager från utsidan. Detta är inte en TD05 CHRA monterad i husen som andra Stage 2-erbjudanden.
-Uppgraderat Point-Milled Billet Compressor Wheel
-Uppgraderat HiFlow turbinhjul
-Dual kompressoroljetätningar, dubbla turbinoljetätningar
-Stor uppgradering av stor diameter 360
-Extensive Turbofold Modifications and Machining
-VSR Balanserad, Pure bygger dessa för allmänna pneumatiska turbos 1 och gen 2 EWG-turbos. Alla N55s tidiga och sena modeller.
-Ja, du behöver ytterligare bränsle för att nå effektpotentialen för denna turbo. En met-kit eller portinjektion rekommenderas.
-Dessa BMW-turbomotorer med hög komprimering behöver både extra bränslevolym och oktan för att få höga boost / höga effektnivåer. Vi rekommenderar Pure N55 högflödesinloppsrör med steg 2. OE-inloppsröret är begränsat till en innerdiameter på 1,85 "