Downpipe BMW F20, F21 135i, 135ix N55
Downpipe BMW F20, F21 M140i, 140ix B58
Downpipe BMW F30, F31, F34 GT LCI 330i, 330ix, 330e B48
Downpipe for dpf 116d 118d 120d 123d 320d 318d 520d E Series N47 2.0 diesel 2006-2013
EVENTURI Chargepipes i Kolfiber – BMW S55 M2 COMP | M3 | M4
EVENTURI Kolfiber Insugskit – BMW M3/M4 S55
MHD (TTM Custom Tune)
Milltek Cat-Back – Titanium Utblås – BMW M5 F10
Milltek Catless Downpipes OPF/GPF DELETE – Passar Milltek Catback – BMW M2 Competition
Milltek Race Cat-Back – GT-90 Pipor – BMW M135i (F20/F21 – Non xDrive)
Milltek Race Cat-Back – GT-90 Pipor – BMW M140i (F20, F21 LCI – Non OPF Modell)
Milltek Race Cat-Back (Endast GPF/OPF Modeller) – BMW M240i – F22 LCI
Milltek Race Cat-Back (Icke OPF/GPF Modeller) BMW M240i – F22 LCI
NGK 97506 – BMW N55 | S55 | S63
OPF/GPF Borttagningsrör – Passar Endast Milltek Cat-Back & OEM/Milltek Downpipes – BMW M2 Competition
PURETURBOS – A90 Pure 800 Series
PURETURBOS – N55 Pure Stage 2 Series
DETTA PRIS ÄR ENDAST FÖR OMBYGGNAD AV ORIGINAL TURBO
N55 PURE Stage 2 Turbo Upgrade
"Vargen i fårkläder"
-Gjord för 500 + whp.
-Använder alla OEM-höljen. Visas omodifierat lager från utsidan. Detta är inte en TD05 CHRA monterad i husen som andra Stage 2-erbjudanden.
-Uppgraderat Point-Milled Billet Compressor Wheel
-Uppgraderat HiFlow turbinhjul
-Dual kompressoroljetätningar, dubbla turbinoljetätningar
-Stor uppgradering av stor diameter 360
-Extensive Turbofold Modifications and Machining
-VSR Balanserad, Pure bygger dessa för allmänna pneumatiska turbos 1 och gen 2 EWG-turbos. Alla N55s tidiga och sena modeller.
-Ja, du behöver ytterligare bränsle för att nå effektpotentialen för denna turbo. En met-kit eller portinjektion rekommenderas.
-Dessa BMW-turbomotorer med hög komprimering behöver både extra bränslevolym och oktan för att få höga boost / höga effektnivåer. Vi rekommenderar Pure N55 högflödesinloppsrör med steg 2. OE-inloppsröret är begränsat till en innerdiameter på 1,85 "