Visar 13–19 av 19 resultat

N20 F20/F30 /125i / 220i / 320i / 328i / 420i / 428i Oil Catch Tank

2.900 kr
Oljeuppsamlingstank dubbelmantlad till BMW N20, F30, 125i, 220i, 320i, 328i, 420i, 428i

N54 135i 335i 535i X6 Z4 w/ Fuel Rail E90 E91 E92 Tig Welded Intake Manifold

10.000 kr
TIG Svetsat bränslerör till BMW N54, 135i, 335i, 535i, X6, Z4 med bräsleledning e90 e91 e92

NGK 97506 – BMW N55 | S55 | S63

1.790 kr
När du ställer in din BMW N55, S55, S63TU rekommenderas att du använder 1-steg kallare tändstift. Vi har hittat NGK 97506 som fungerar bra när dom gappas till lämplig specifikation. Om du kör mindre än 30 psi boost föreslår vi ett gap på 0,022-0,023 ". Vi har gått till 0,018" på vissa bilar med 30 + psi men i de flesta fall är det inte nödvändigt och kommer att orsaka grov tomgång i vissa fall. I de flesta fall går vi bara med 0,022-0,023. OBS: S55 OEM-pluggar är mycket benägna att spricka även på originala fordon. Vissa har använt dem tidigare på sina N55-motorer utan att inse att värmeområdet är identiskt och de har faktiskt sämre kvalitet än N55 OEM-Stift. Vi föreslår inte att du använder S55 OEM-Stift när du ställer in dina motorer och NGK SILZKBR8D8S (97506) har visat sig vara mycket bättre.

NGK Competition R7437-9 (x5) Kalla Tändstift – AUDI RS3/TTRS/RSQ3 2.5TFSI

3.490 kr

Denna uppsättning med 5 NGK Racing Competition pluggar är en tävlingsersättning för standard TTRS / RS3 och RSQ3 tändstift.

Dessa rekommenderas för kunder som kör steg 2 eller något ovan.

Kontakta oss direkt om du är osäker på vad du behöver. Vi rekommenderar gapkontroll av dessa till Ex: 0,6 mm ± 0,05 mm) och med ett kortare växlingsintervall (Ex: 10 000-15 000 mi eller 16 000-24 000 km)