Autotech Högtryckspumpskit – AUDI 2.5TFSI RS3 8P, 8V/TTRS 8J
Autotech är den främsta tillverkaren av uppgraderingar av bränslepumpar för FSI-motorn eftersom deras kit erbjuder högsta kvalitet, solid teknik och mycket värde.
Vid installation av pumpen inkluderar anmärkningsvärda 5% ökning av vridmomentet och ytterligare 10 bar bränslestryck. Autotechs HPFP-kit är fortfarande det riktmärke som imitatörer strävar efter att nå.
BOSCH ZR5TPP330 – BMW | N55 | S55 | S63
Crank Hub Capture Plate – BMW M2 COMP | M3 | M4
Crank Hub One Piece Fix – BMW M2 COMP | M3 | M4
DORCH B58 Steg 1 HPFP Uppgradering
B58 HPFP Flow Capacities
The table below serves as a reference for maximum fuel flow in cubic centimeters per camshaft revolution for various B58 fuel pump options. These calculations are based on the B58 cam lobe. Each engine will have varying fuel flow capacities depending on the lift and number of lobes on the camshaft.Pump Model | Fuel Flow (cc/rev) |
---|---|
HDP5 Evo (Stock B58) | .954 |
HDP6 (Stock B58TU) | 1.178 |
Dorch Engineering Stage 1 | 1.299 |
Dorch Engineering Stage 2 | 1.558 |
- HPFP w/ Hardware
- High Pressure Line
- Quick Connect Low Pressure Line
- Low Pressure Line Bracket
- Plug-n-Play Adapter Harness
DORCH B58 Steg 2 HPFP Uppgradering
B58 HPFP Flow Capacities
The table below serves as a reference for maximum fuel flow in cubic centimeters per camshaft revolution for various B58 fuel pump options. These calculations are based on the B58 cam lobe. Each engine will have varying fuel flow capacities depending on the lift and number of lobes on the camshaft.Pump Model | Fuel Flow (cc/rev) |
---|---|
HDP5 Evo (Stock B58) | .954 |
HDP6 (Stock B58TU) | 1.178 |
Dorch Engineering Stage 1 | 1.299 |
Dorch Engineering Stage 2 | 1.558 |
- HPFP w/ Hardware
- High Pressure Line
- Quick Connect Low Pressure Line
- Low Pressure Line Bracket
- Plug-n-Play Adapter Harness
DORCH N55 Steg 1 HPFP Uppgradering
N55 HPFP Flow Capacities
The table below serves as a reference for maximum fuel flow in cubic centimeters per camshaft revolution for various N55 fuel pump options. These calculations are based on the N55 cam lobe. Each engine will have varying fuel flow capacities depending on the lift and number of lobes on the camshaft.Pump Model | Fuel Flow (cc/rev) |
---|---|
HDP5 (Stock N55) | 0.837 |
HDP5 Evo (Stock B58) | 0.897 |
HDP6 (Stock B58TU) | 1.107 |
Dorch Engineering Stage 1 | 1.221 |
Dorch Engineering Stage 2 | 1.465 |
- HPFP w/ Hardware
- High Pressure Line
- Low Pressure Line
- Low Pressure Line Bracket
- Plug-n-Play Adapter Harness
DORCH N55 Steg 2 HPFP Uppgradering
N55 HPFP Flow Capacities
The table below serves as a reference for maximum fuel flow in cubic centimeters per camshaft revolution for various N55 fuel pump options. These calculations are based on the N55 cam lobe. Each engine will have varying fuel flow capacities depending on the lift and number of lobes on the camshaft.Pump Model | Fuel Flow (cc/rev) |
---|---|
HDP5 (Stock N55) | 0.837 |
HDP5 Evo (Stock B58) | 0.897 |
HDP6 (Stock B58TU) | 1.107 |
Dorch Engineering Stage 1 | 1.221 |
Dorch Engineering Stage 2 | 1.465 |
- HPFP w/ Hardware
- High Pressure Line
- Low Pressure Line
- Low Pressure Line Bracket
- Plug-n-Play Adapter Harness
Forge Catch Tank – MQB 2.0TFSI VW/SKODA/SEAT/AUDI
Forge Turbo Muffler Delete – MQB 2.0TFSI VW/SKODA/SEAT/AUDI
Forge Motorsport har utvecklat detta utloppsrör för utloppsljuddämpare för 1.8 och 2.0 bensinturbo (TSI) (EA888 Gen 3 motor).
Den har utformats med tre kontaktpunkter för att eliminera eventuell resonans.
Den här delen kommer att förbättra ljudet av din turbospolning och förbättra responsen tack vare den snygga designen med en enda billet som eliminerar begränsningar och turbulens orsakad av OEM-delen.
Detta är en direkt ersättning för artikelnummer 06H 131 111
FOR-FMMD2NGK 97506 – BMW N55 | S55 | S63
NGK Competition R7437-9 (x5) Kalla Tändstift – AUDI RS3/TTRS/RSQ3 2.5TFSI
Denna uppsättning med 5 NGK Racing Competition pluggar är en tävlingsersättning för standard TTRS / RS3 och RSQ3 tändstift.
Dessa rekommenderas för kunder som kör steg 2 eller något ovan.
Kontakta oss direkt om du är osäker på vad du behöver. Vi rekommenderar gapkontroll av dessa till Ex: 0,6 mm ± 0,05 mm) och med ett kortare växlingsintervall (Ex: 10 000-15 000 mi eller 16 000-24 000 km)